mandag 2. mai 2011

Prøveeksamen!

Den 19. og 20. april prøvde vi oss på hvordan eksamen kom
til å bli. For min del ble det en veldig nyttig erfaring, og den
lyder “GJØR TING SABLA FORT OG INNI HAMPEN GENIALT”

Etter å ha valgt hvilken tidligere oppgave jeg skulle gjøre,
(Kantina) var det veldig mye som skulle gjøres. Ettersom jeg
hadde bestemt meg for å oppgradere innleveringa med å
lage alt i 3D, ble så godt som hele den siste dagen kasta
bort med å krangle med AutoCad. Noe jeg skal prioritere bort
til neste gang! Men jeg ble ganske førnøyd med hva jeg fikk
til, og nå vet jeg I hvert fall hva som skal til for å gjøre det
PERFECT til the real deal.

Så her er det jeg fikk gjort på de to stutte dagene:

PLAN

 

SNITT FARGE

 

3   1     2   3

PRODUKTARK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar