torsdag 14. juli 2011

Sommeroppdatering!

Nå skal det være sikkert at tiden på Hamar Katedralskole er over. Og
savne blir stort til klassekamerater og de livlige lærerne, Torill, Torunn,
Inge og Even! Gode tider folkens, gode tider.

Så nå vettu, blir dette en litt mer personlig interiørblogg om meg og
mitt lille interiørliv! Så for å begynne skal du få vite hvem i huleste jeg
er:

Johan Wilson, født i det forrige århundre, men holder meg staselig ung.
oppvokst i Norges hovedstad nummer 2, Tolga. Har fullført tre
beinharde år på videregående, først Design og Håndverk på Røros. Så
måtte jeg flytte til Hamar ved plaskedammen Mjøsa for å gå på Interiør
og Utstillingsdesign. Sisteåret fullførte jeg på samma skola som
Interiørkonsulent på Interiørlinja.

I løpet av Hamar-tida mi har jeg jobbet på Vintage Piken, en gave og
interiørbutikk som ikke bare har det sukkersøte, men som kan sette
de meste varene under kategorien dritkult. Derfor er Johan der!

I slutten av juli må jeg si byebye til solskinnet i mjøskanten, og færra
te TRONDHJÆM! Så det blir nok en del oppdatering på flytting og
hvordan jeg har gjort det med hybelen min her på Hamar og hvordan vi
gjør det i den nye leiligheten i Trondheim. Soo..

That’s all folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar